Ons plan van aanpak


Leg uw oor te luisteren bij Rietberg Hoorzorg bij ons wordt iedere dag hard gewerkt aan het welzijn van mensen met een verminderd gehoor.

In goed overleg wordt de beste hooroplossing gekozen en mag vrijblijvend in eigen luisteromgeving uitgeprobeerd worden. Dit alles zal onder persoonlijke begeleiding gaan van eigenaar/triage audicien Steven Rietberg. Met gezamelijk meer dan 35 jaar ervaring in het hoorvak kan eigenaar Steven samen met audicien Marjan Akse u voorzien van het beste advies. Deze twee worden bijgestaan door Steven's vrouw en Heidi Boers en staan u te woord bij binnenkomst.

Het is niet een vanzelfsprekendheid om zomaar tot een juiste hooroplossing te komen. Een hoorverlies is heel persoonlijk en iedereen beleeft het weer op zijn of haar manier. Daarom is het heel belangrijk dat iedere individuele wens nauwkeurig in kaart wordt gebracht en dat gebeurt niet in een half uur. Wij nemen gerust een half uurtje meer de tijd!


Luisteren!


Tijdens onze gesprekken zullen we goed naar u luisteren. Met de juiste vraagstelling gaan we in kaart brengen welke punten voor u belangrijk zijn te verbeteren. We stellen als het ware een verlanglijst op.


Juiste aanbod


Het hierboven genoemde verlanglijstje vraagt soms om specifieke oplossingen. Dit kan alleen als er een ruim aanbod is van verschillende merken en typen. Wij kunnen u alle soorten en maten bieden en laten ons niet beïnvloeden door een commercieel inkoopbeleid.


Praktijktest


In uw eigen persoonlijke omgeving kunt u het beste oordelen of het hoortoestel voldoende verbetering voor u opleverd. Dit doen we door u in de gelegenheid te stellen het gekozen proeftoestel in uw eigen persoonlijke omstadigheden te beoordelen of die overeenkomt met uw verlanglijst.


Extra hulpmiddelen


Soms bereiken we de gestelde doelen niet helemaal. Onze inzet stopt hier niet en we gaan verder zoeken naar meer ondersteunende middelen. Zo halen we het onderste voor u uit de kan!

HANDIG OM

TE WETEN:


Bij al onze hoortoestelleveringen zit

standaard voor 5 jaar onder anderen:



Reguliere reparaties 


Oproepen voor jaarlijkse

controles


Service en nazorg zoals bijstellingen


Dagelijks spreekuur voor storingen