Geplubliceerd: december 2015
Waar we al in eerdere publicatie aandacht aan hebben besteed is wat er vergoed wordt op hoortoestellen vanuit de zorgverzekeraars (basisverzekering). Sinds 2013 wil de verzekeraar minder uitgeven aan kosten in de hoorzorg, hun goed recht want je kunt je geld maar één keer uitgeven..... Wij zijn van mening dat dit op termijn ten koste gaat van de te leveren kwaliteit binnen de hoorzorg. Wat ons betreft spant hierin 2016 de kroon!
Voor de inkoop van hoorzorg hebben de meeste grote zorgverzekeraars partijen gecontracteerd die hun hoorzorg het goedkoopst aanbieden. Fijn voor u als betalende consument, maar is dit werkelijk zo fijn als het aankomt op kwaliteits hoorproducten? Helaas is meer bijbetalen voor een beter hoorproduct bij de meerste zorgverzekeraars in 2016 wederom niet toegestaan
In al die jaren dat hoorzorg bestaat is er geen vaste formule wat voor wie het beste is. Soms is minder geavanceerde techniek voldoende, soms is er complexere techniek noodzakelijk. Lees hier; goedkoper kan best aardig zijn, maar soms is er duurdere techniek nodig.
Als consument kijk ik altijd naar de juiste verhouding tussen prijs en resultaat en ben ik daar tevreden over? Als u een hoortoestel gaat testen let dan op die verhouding. Gaat u voor goedkoop, stel dan uw verwachtingspatroon hier op in. Zijn hoortoestellen duurder dan moeten resultaten ook significant beter zijn! Wij zullen hier samen met u op toezien.
Wij gaan in 2016 niet mee met deze prijsvechtersgekte omdat we eenvoudig weg niet voor die prijzen u de zorg kunnen bieden waar wij achter staan. In 2016 zult u bij ons nog steeds uit alle hoortoestelmerken kunnen kiezen! In 2016 zal tijd, zorg en persoonlijke aandacht nog steeds vanzelfsprekend zijn!
Recensies
Hans
"Al eerder naar hoorcentra geweest om te kijken of één of meer hoortoestellen me zouden kunnen helpen in de communicatie. De ernst werd als te beperkt beoordeeld dus uiteindelijk in december 2022 naar de KNO arts dr. Boek geweest. Nu luidde het advies dat er wel verbetering te realiseren zou zijn met een goed hoorapparaat...."
Jan
'Hallo hier, Jan Boogert,'
Vanaf jonge leeftijd slechthorend, jaren tobbend met aanbieders in het segment, Drie voor de prijs van twee en twee halen één betalen, enz. enz, kortom de hoorberg beklimmen met vallen en opstaan,
Webshop
We maken je het zo makkelijk mogelijk
Bestel veel gebruikte artikelen veilig en makkelijk vanuit huis.
Onze webwinkel gaat niet de wedstrijd aan met anderen om de goedkoopste te zijn, maar is een verlengstuk van onze service naar u.
Besteld voor bezorging in Ede, dan is het dezelfde dag nog thuis bezorgd.
Over ons
Door onafhankelijkheid als zelfstandig audicien krijgt u bij ons altijd advies op maat. Persoonlijke aandacht, service en nazorg staat bij ons het hoogst in het vaandel!
Openingstijden